آ
-
آیپیتیوی
مطالعه تطبیقی ساختار سازمانی «تلویزیونهای پروتکل اینترنتی» در کشورهای جهان و پیشنهاد ساختار مناسب برای سازمان صداوسیما [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 201-232]
-
آزادی بیان
درآمدی بر سیاستهای فیلترینگ سایتهای اینترنتی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 141-165]
-
آشفتگی جنسیتی
حیات فیسبوکی در ایران: ساخت خود زنانه در فیسبوک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 97-125]
ا
-
ایدئولوژی فرهنگی
بازنمایی ایدئولوژیهای فرهنگی در بازیهای رایانهای [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 99-131]
-
ارتباطات
بازخوانی ارتباطات در ایران؛ از مفهوم "وسایل ارتباط جمعی" و"رسانهها" تا "مطالعات رسانههای نوین" [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 3-27]
-
ارتباطات موبایلی
فرآیند اهلی سازی تکنولوژی رسانهای: تجربه زیسته جوانان ایرانی در پذیرش تلفن همراه هوشمند [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 133-178]
-
استعاره
بررسی نقش استعاره درگفتمان خبری رسانه ای بینالمللی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 57-85]
-
اشاعۀ نوآوریها
نگرش مخاطبان نسبت به دیجیتال شدن شبکه های تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 31-55]
-
اطلاعات ناقص
تحلیل محتوای شبکههای اجتماعی مجازی با رویکرد نتنوگرافی بر اساس اطلاعات ناقص [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 179-203]
-
اعتماد
عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانههای نوین و سنتی (نگاهی به نوع رسانه، محتوای پیام و ویژگیهای مخاطب) [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 205-247]
-
اینترنت
درآمدی بر سیاستهای فیلترینگ سایتهای اینترنتی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 141-165]
-
اینترنت
ستارگان سینما و هویت آنلاین:مطالعه نشانهشناختی بازسازی مفهوم ستارگی پس از اینترنت(مطالعه موردی تصاویر منتشر شده در اینستاگرام الناز شاکردوست) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 165-200]
-
انگیزه مطالعه
مطالعه اینترنتی در بین مردم شهر تهران و عوامل مؤثر بر آن [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 87-117]
-
انیمیشن
مقایسه ساختار روایی انیمیشنهای و بازیهای رایانه ای برگرفته از آنها [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 127-159]
-
اهلی سازی
فرآیند اهلی سازی تکنولوژی رسانهای: تجربه زیسته جوانان ایرانی در پذیرش تلفن همراه هوشمند [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 133-178]
ب
-
بازی رایانهای
بازنمایی ایدئولوژیهای فرهنگی در بازیهای رایانهای [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 99-131]
-
بازنمایی
بازنمایی حریم خصوصی در رسانههای اجتماعی: مردمنگاری کاربران ایرانی فیسبوک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 69-96]
-
بازنمایی
بازنمایی ایدئولوژیهای فرهنگی در بازیهای رایانهای [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 99-131]
-
بازیهای رایانهای
مقایسه ساختار روایی انیمیشنهای و بازیهای رایانه ای برگرفته از آنها [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 127-159]
پ
-
پیام
تحلیل محتوای پیامهای فرهنگی سایت دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 161-194]
-
پیامهای فرهنگی
تحلیل محتوای پیامهای فرهنگی سایت دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 161-194]
-
پدیدارشناسی
تحلیل محتوای شبکههای اجتماعی مجازی با رویکرد نتنوگرافی بر اساس اطلاعات ناقص [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 179-203]
ت
-
تحلیل ساختاری متن
مقایسه ساختار روایی انیمیشنهای و بازیهای رایانه ای برگرفته از آنها [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 127-159]
-
تحلیل سوات
نقش رسانههای اجتماعی در سبک زندگی اعضای کتابخانههای عمومی با تحلیل "سوات" (مطالعه موردی: شهر شیراز) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 233-275]
-
تحلیل گفتمان
تحلیل گفتمان برنامههای تولیدی شبکه "من و تو" [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 125-164]
-
تحلیل محتوای کیفی
دولت یازدهم و دیپلماسی رسانه ای آمریکا؛ بررسی ابعاد و چارچوب های محتوایی سایت فارسی صدای آمریکا [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-30]
-
تغییر پوشش محلی
نقش تماشای سریالهای تلویزیونی ماهوارهای در تغییر پوشش محلی زنان کُرد شهر پاوه (مورد مطالعه سریال حریم سلطان) [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 59-97]
-
تقابلهای دوجزئی
مقایسه ساختار روایی انیمیشنهای و بازیهای رایانه ای برگرفته از آنها [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 127-159]
-
تکنولوژی اطلاعاتی و ارتباطی
بررسی ابعاد و رابطه فناوریهای اطلاعات و ارتباطات با سرمایه اجتماعی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 1-42]
-
تکنولوژیهای جدید ارتباطی
موج کرهای در ایران: انگیزهها و آثار اقبال به فرهنگعامه پسند کرهای در ایران [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 77-124]
-
تلفن همراه هوشمند
فرآیند اهلی سازی تکنولوژی رسانهای: تجربه زیسته جوانان ایرانی در پذیرش تلفن همراه هوشمند [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 133-178]
-
تلویزیون پروتکل اینترنتی
مطالعه تطبیقی ساختار سازمانی «تلویزیونهای پروتکل اینترنتی» در کشورهای جهان و پیشنهاد ساختار مناسب برای سازمان صداوسیما [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 201-232]
-
توانمندی
فضای سایبر و توانمندسازی زنان در ایران [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 43-76]
-
توسعه
مطالعه اینترنتی در بین مردم شهر تهران و عوامل مؤثر بر آن [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 87-117]
ج
-
جهان - محلی شدن
موج کرهای در ایران: انگیزهها و آثار اقبال به فرهنگعامه پسند کرهای در ایران [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 77-124]
-
جوانان
فرآیند اهلی سازی تکنولوژی رسانهای: تجربه زیسته جوانان ایرانی در پذیرش تلفن همراه هوشمند [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 133-178]
ح
-
حباب فیلتر
سبکهای نوین ارتباطات انسانی در فضای مجازی؛ فرصتها و تهدیدهای شبکههای اجتماعی موبایلی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 119-140]
-
حریم خصوصی
بازنمایی حریم خصوصی در رسانههای اجتماعی: مردمنگاری کاربران ایرانی فیسبوک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 69-96]
-
حوزه تعاملی مجازی
تحلیل جامعهشناختی فرهنگ اعتماد در فضای مجازی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 247-283]
-
حوزه عمومی
رویکردهای متعارض درباره تکوین حوزه عمومی در فضای مجازی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 29-68]
خ
-
خود زنانه
حیات فیسبوکی در ایران: ساخت خود زنانه در فیسبوک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 97-125]
-
خودگشودگی
سبکهای نوین ارتباطات انسانی در فضای مجازی؛ فرصتها و تهدیدهای شبکههای اجتماعی موبایلی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 119-140]
د
-
دانشجویان ایرانی
بررسی ابعاد و رابطه فناوریهای اطلاعات و ارتباطات با سرمایه اجتماعی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 1-42]
-
دیپلماسی رسانهای آمریکا
دولت یازدهم و دیپلماسی رسانه ای آمریکا؛ بررسی ابعاد و چارچوب های محتوایی سایت فارسی صدای آمریکا [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-30]
-
دیجیتال شدن
نگرش مخاطبان نسبت به دیجیتال شدن شبکه های تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 31-55]
-
دولت یازدهم
دولت یازدهم و دیپلماسی رسانه ای آمریکا؛ بررسی ابعاد و چارچوب های محتوایی سایت فارسی صدای آمریکا [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-30]
ر
-
رسانه
بازخوانی ارتباطات در ایران؛ از مفهوم "وسایل ارتباط جمعی" و"رسانهها" تا "مطالعات رسانههای نوین" [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 3-27]
-
رسانه
عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانههای نوین و سنتی (نگاهی به نوع رسانه، محتوای پیام و ویژگیهای مخاطب) [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 205-247]
-
رسانههای اجتماعی
نقش رسانههای اجتماعی در سبک زندگی اعضای کتابخانههای عمومی با تحلیل "سوات" (مطالعه موردی: شهر شیراز) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 233-275]
-
رسانههای نوین
بازخوانی ارتباطات در ایران؛ از مفهوم "وسایل ارتباط جمعی" و"رسانهها" تا "مطالعات رسانههای نوین" [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 3-27]
-
رسانههای نوین
مطالعه تطبیقی ساختار سازمانی «تلویزیونهای پروتکل اینترنتی» در کشورهای جهان و پیشنهاد ساختار مناسب برای سازمان صداوسیما [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 201-232]
ز
-
زندگی روزمره
فرآیند اهلی سازی تکنولوژی رسانهای: تجربه زیسته جوانان ایرانی در پذیرش تلفن همراه هوشمند [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 133-178]
س
-
سایت دانشگاه علامه طباطبائی
تحلیل محتوای پیامهای فرهنگی سایت دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 161-194]
-
سایت فارسی صدای آمریکا
دولت یازدهم و دیپلماسی رسانه ای آمریکا؛ بررسی ابعاد و چارچوب های محتوایی سایت فارسی صدای آمریکا [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-30]
-
ساختار سازمانی
مطالعه تطبیقی ساختار سازمانی «تلویزیونهای پروتکل اینترنتی» در کشورهای جهان و پیشنهاد ساختار مناسب برای سازمان صداوسیما [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 201-232]
-
ساختار فضای مجازی
تحلیل جامعهشناختی فرهنگ اعتماد در فضای مجازی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 247-283]
-
سازمان صداوسیما
مطالعه تطبیقی ساختار سازمانی «تلویزیونهای پروتکل اینترنتی» در کشورهای جهان و پیشنهاد ساختار مناسب برای سازمان صداوسیما [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 201-232]
-
سیاستگذاری رسانهای
مطالعه تطبیقی سیاستهای رسانهای کشورهای آسیایی در مواجهه با تلویزیونهای ماهوارهای [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 1-58]
-
سانسور
درآمدی بر سیاستهای فیلترینگ سایتهای اینترنتی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 141-165]
-
سبک زندگی
نقش رسانههای اجتماعی در سبک زندگی اعضای کتابخانههای عمومی با تحلیل "سوات" (مطالعه موردی: شهر شیراز) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 233-275]
-
ستاره
ستارگان سینما و هویت آنلاین:مطالعه نشانهشناختی بازسازی مفهوم ستارگی پس از اینترنت(مطالعه موردی تصاویر منتشر شده در اینستاگرام الناز شاکردوست) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 165-200]
-
سرمایه اجتماعی
بررسی ابعاد و رابطه فناوریهای اطلاعات و ارتباطات با سرمایه اجتماعی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 1-42]
-
سرمایه اجتماعی دانشجویان ایرانی
بررسی ابعاد و رابطه فناوریهای اطلاعات و ارتباطات با سرمایه اجتماعی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 1-42]
-
سینما
ستارگان سینما و هویت آنلاین:مطالعه نشانهشناختی بازسازی مفهوم ستارگی پس از اینترنت(مطالعه موردی تصاویر منتشر شده در اینستاگرام الناز شاکردوست) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 165-200]
-
سواد رسانهای انتقادی
فضای سایبر و توانمندسازی زنان در ایران [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 43-76]
ش
-
شبکههای اجتماعی
موج کرهای در ایران: انگیزهها و آثار اقبال به فرهنگعامه پسند کرهای در ایران [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 77-124]
-
شبکههای اجتماعی موبایلی
سبکهای نوین ارتباطات انسانی در فضای مجازی؛ فرصتها و تهدیدهای شبکههای اجتماعی موبایلی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 119-140]
-
شبکههای تلویزیونی ماهوارهای
مطالعه تطبیقی سیاستهای رسانهای کشورهای آسیایی در مواجهه با تلویزیونهای ماهوارهای [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 1-58]
-
شبکههای ماهوارهای
تحلیل گفتمان برنامههای تولیدی شبکه "من و تو" [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 125-164]
-
شکاف دیجیتال
رویکردهای متعارض درباره تکوین حوزه عمومی در فضای مجازی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 29-68]
ص
-
صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
نگرش مخاطبان نسبت به دیجیتال شدن شبکه های تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 31-55]
ف
-
فرهنگ
تحلیل محتوای پیامهای فرهنگی سایت دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 161-194]
-
فرهنگ اعتماد
تحلیل جامعهشناختی فرهنگ اعتماد در فضای مجازی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 247-283]
-
فرهنگعامه پسند کرهای
موج کرهای در ایران: انگیزهها و آثار اقبال به فرهنگعامه پسند کرهای در ایران [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 77-124]
-
فیسبوک
حیات فیسبوکی در ایران: ساخت خود زنانه در فیسبوک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 97-125]
-
فیسبوک
بازنمایی حریم خصوصی در رسانههای اجتماعی: مردمنگاری کاربران ایرانی فیسبوک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 69-96]
-
فضای سایبر
فضای سایبر و توانمندسازی زنان در ایران [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 43-76]
-
فضای مجازی
رویکردهای متعارض درباره تکوین حوزه عمومی در فضای مجازی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 29-68]
-
فضای مجازی
سبکهای نوین ارتباطات انسانی در فضای مجازی؛ فرصتها و تهدیدهای شبکههای اجتماعی موبایلی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 119-140]
-
فضای مجازی
موج کرهای در ایران: انگیزهها و آثار اقبال به فرهنگعامه پسند کرهای در ایران [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 77-124]
-
فیلترینگ
درآمدی بر سیاستهای فیلترینگ سایتهای اینترنتی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 141-165]
ق
-
قطبی
رویکردهای متعارض درباره تکوین حوزه عمومی در فضای مجازی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 29-68]
ک
-
کلیشههای جنسیتی
حیات فیسبوکی در ایران: ساخت خود زنانه در فیسبوک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 97-125]
گ
-
گروه مرجع
نقش تماشای سریالهای تلویزیونی ماهوارهای در تغییر پوشش محلی زنان کُرد شهر پاوه (مورد مطالعه سریال حریم سلطان) [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 59-97]
-
گروه همسالان
نقش تماشای سریالهای تلویزیونی ماهوارهای در تغییر پوشش محلی زنان کُرد شهر پاوه (مورد مطالعه سریال حریم سلطان) [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 59-97]
-
گفتمان پهلوی
تحلیل گفتمان برنامههای تولیدی شبکه "من و تو" [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 125-164]
-
گفتمان جمهوری اسلامی ایران
تحلیل گفتمان برنامههای تولیدی شبکه "من و تو" [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 125-164]
-
گفتمانهای بینالمللی
بررسی نقش استعاره درگفتمان خبری رسانه ای بینالمللی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 57-85]
ل
-
لاکلا و موفه
تحلیل گفتمان برنامههای تولیدی شبکه "من و تو" [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 125-164]
م
-
محتوای رسانه
عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانههای نوین و سنتی (نگاهی به نوع رسانه، محتوای پیام و ویژگیهای مخاطب) [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 205-247]
-
محیط تعاملی مجازی
تحلیل جامعهشناختی فرهنگ اعتماد در فضای مجازی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 247-283]
-
مخاطب
ستارگان سینما و هویت آنلاین:مطالعه نشانهشناختی بازسازی مفهوم ستارگی پس از اینترنت(مطالعه موردی تصاویر منتشر شده در اینستاگرام الناز شاکردوست) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 165-200]
-
مدافعان کربلا
بازنمایی ایدئولوژیهای فرهنگی در بازیهای رایانهای [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 99-131]
-
مدگرایی
نقش تماشای سریالهای تلویزیونی ماهوارهای در تغییر پوشش محلی زنان کُرد شهر پاوه (مورد مطالعه سریال حریم سلطان) [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 59-97]
-
مردم
تحلیل گفتمان برنامههای تولیدی شبکه "من و تو" [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 125-164]
-
مردمنگاری
بازنمایی حریم خصوصی در رسانههای اجتماعی: مردمنگاری کاربران ایرانی فیسبوک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 69-96]
-
مردمنگاری
تحلیل محتوای شبکههای اجتماعی مجازی با رویکرد نتنوگرافی بر اساس اطلاعات ناقص [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 179-203]
-
میر مهنا
بازنمایی ایدئولوژیهای فرهنگی در بازیهای رایانهای [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 99-131]
-
میزان مطالعه
مطالعه اینترنتی در بین مردم شهر تهران و عوامل مؤثر بر آن [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 87-117]
-
مصرف ICT دانشجویان ایرانی
بررسی ابعاد و رابطه فناوریهای اطلاعات و ارتباطات با سرمایه اجتماعی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 1-42]
-
مصرف رسانه در کشورهای آسیایی
مطالعه تطبیقی سیاستهای رسانهای کشورهای آسیایی در مواجهه با تلویزیونهای ماهوارهای [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 1-58]
-
مطالعه اینترنتی
مطالعه اینترنتی در بین مردم شهر تهران و عوامل مؤثر بر آن [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 87-117]
-
مقاومت
بازنمایی ایدئولوژیهای فرهنگی در بازیهای رایانهای [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 99-131]
-
من و تو
تحلیل گفتمان برنامههای تولیدی شبکه "من و تو" [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 125-164]
ن
-
نتنوگرافی
تحلیل محتوای شبکههای اجتماعی مجازی با رویکرد نتنوگرافی بر اساس اطلاعات ناقص [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 179-203]
-
نشانهشناسی
ستارگان سینما و هویت آنلاین:مطالعه نشانهشناختی بازسازی مفهوم ستارگی پس از اینترنت(مطالعه موردی تصاویر منتشر شده در اینستاگرام الناز شاکردوست) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 165-200]
-
نشانهشناسی
بازنمایی ایدئولوژیهای فرهنگی در بازیهای رایانهای [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 99-131]
-
نظم و امنیت
نقش رسانههای اجتماعی در سبک زندگی اعضای کتابخانههای عمومی با تحلیل "سوات" (مطالعه موردی: شهر شیراز) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 233-275]
-
نگرش
نگرش مخاطبان نسبت به دیجیتال شدن شبکه های تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 31-55]
-
نورآباد لرستان
نگرش مخاطبان نسبت به دیجیتال شدن شبکه های تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 31-55]
و
-
واژههای کلیدی: سریالهای تلویزیونی ماهوارهای
نقش تماشای سریالهای تلویزیونی ماهوارهای در تغییر پوشش محلی زنان کُرد شهر پاوه (مورد مطالعه سریال حریم سلطان) [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 59-97]
-
واژههای کلیدی: معنی شناسی شناختی
بررسی نقش استعاره درگفتمان خبری رسانه ای بینالمللی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 57-85]
-
ویژگیهای مخاطب
عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانههای نوین و سنتی (نگاهی به نوع رسانه، محتوای پیام و ویژگیهای مخاطب) [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 205-247]
ه
-
هدفمندی
فضای سایبر و توانمندسازی زنان در ایران [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 43-76]
-
هرمنوتیک
تحلیل محتوای شبکههای اجتماعی مجازی با رویکرد نتنوگرافی بر اساس اطلاعات ناقص [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 179-203]
-
هواداری
موج کرهای در ایران: انگیزهها و آثار اقبال به فرهنگعامه پسند کرهای در ایران [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 77-124]
-
هویت
بازنمایی حریم خصوصی در رسانههای اجتماعی: مردمنگاری کاربران ایرانی فیسبوک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 69-96]
-
هویت
موج کرهای در ایران: انگیزهها و آثار اقبال به فرهنگعامه پسند کرهای در ایران [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 77-124]